fbpx
Design Development

Δημιουργία καλύτερου περιεχομένου για τον ιστότοπό σας

Ξέρετε ότι υπάρχουν 1,772,491,063 ιστοσελίδες στον κόσμο; Αυτοί είναι πολλοί ιστότοποι και αν θέλετε ο ιστότοπός σας να ξεχωρίζει, θα χρειαστεί λίγη δουλειά – και η δημιουργία εξαιρετικού περιεχομένου είναι εκεί που πρέπει να ξεκινήσετε. Το περιεχόμενο του ιστότοπού σας αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας και τις αξίες και προσελκύει τους υποψήφιους πελάτες που οδηγούν τη μελλοντική σας ανάπτυξη.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να ξεκινήσετε και να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε το περιεχόμενο που θα φέρει τους κατάλληλους πελάτες στον ιστότοπό σας και επιτυχία στην επιχείρησή σας.

Μάθετε τους ανταγωνιστές σας

Κάθε επιχείρηση έχει ανταγωνιστές. Γνωρίζοντας ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας και ποιες υπηρεσίες και οφέλη που προσφέρουν θα σας δώσουν ένα πλεονέκτημα και θα σας βοηθήσουν να είστε ρεαλιστές σχετικά με τον προγραμματισμό του περιεχομένου σας και τις προσπάθειες μάρκετινγκ. Μάθετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τους ανταγωνιστές σας, όπως:

  • Είναι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους παρόμοια ή / και διαφορετικά από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας;
  • Πώς διαφοροποιούν την επιχείρηση και τα προϊόντα τους?
  • Ποιες είναι οι αξίες τους;
  • Τι μάρκετινγκ κάνουν και πού δραστηριοποιούνται – κοινωνικά μέσα, εφημερίδες, τηλεόραση, πινακίδες;
  • Πώς μοιάζει ο ιστότοπός τους και πώς λειτουργεί;
  • Πώς διατηρούν και αυξάνουν την αφοσίωση των πελατών;
  • Τι βλέπετε ως τα δυνατά και αδύνατα σημεία τους;
  • Πόσο καιρό είναι η επιχείρηση στην αγορά;
  • Έχουν περισσότερη δημοσιότητα από εσάς;
  • Ποιοι είναι οι μελλοντικοί τους στόχοι;

Διαβάστε όσο περισσότερο μπορείτε για τους ανταγωνιστές σας βρίσκοντας άρθρα και υλικό μάρκετινγκ και χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να μάθετε πώς μπορείτε να βελτιώσετε την επιχείρησή σας και το μάρκετινγκ, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό σας. Και βεβαιωθείτε ότι είστε επιφυλακτικοί για μελλοντικούς ανταγωνιστές, ποτέ δεν πονάει να είστε υπερβολικά προετοιμασμένοι για ένα αυξανόμενο κοινό.

Μόλις κατανοήσετε πλήρως τους άμεσους ανταγωνιστές σας, ήρθε η ώρα να μάθετε περισσότερα για το κοινό σας.

Κατανοήστε το κοινό σας

Πολλές φορές όταν γράφουμε περιεχόμενο για τον ιστότοπό μας, είμαστε τόσο τυλιγμένοι σε αυτό που θέλουμε να πούμε στους θεατές μας που ξεχνάμε τι θέλουν να ακούσουν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η βαθιά κατανόηση για το ποιος είναι το κοινό σας και ποιες είναι οι ανάγκες και οι στόχοι του είναι το πιο σημαντικό μέρος για να ξεκινήσετε όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για το κοινό σας.

Αυτό που έχει σημασία για το κοινό σας;

Βεβαιωθείτε ότι γράφετε σχετικό περιεχόμενο που είναι ενδιαφέρον και θα προσδώσει αξία στον θεατή σας. Οι θεατές σας έχουν εμπόδια και εξαρτάται από εσάς να αποδείξετε ότι η επιχείρησή σας μπορεί να τους βοηθήσει να εκτρέψουν αυτά τα εμπόδια. Κάνοντας αυτό, ενημερώνετε το κοινό σας ότι σας ενδιαφέρει και κερδίζετε εμπιστοσύνη μαζί τους.

Γιατί πρέπει να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας;

Πρέπει να πείτε στο κοινό σας γιατί ο ιστότοπός σας είναι καλύτερος από τον ανταγωνισμό σας. Εάν γράφετε περιεχόμενο για να ενημερώσετε το κοινό σας για το πώς οι υπηρεσίες, τα προϊόντα και η εξυπηρέτηση πελατών σας είναι καλύτερα, τότε είναι λιγότερο πιθανό να εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας και να μεταβούν σε έναν ανταγωνιστή.

Προφίλ του κοινού σας

Προφίλ του κοινού σας, δημιουργώντας ένα πρόσωπο-στόχο. Οι πραγματικοί άνθρωποι λαμβάνουν αποφάσεις που επηρεάζονται τόσο από ορθολογικές όσο και από παράλογες συμπεριφορές. Εάν θέλετε να αξιοποιήσετε το πρόσωπο του αγοραστή σας, θα πρέπει να ανακαλύψετε όσο το δυνατόν περισσότερα γι ‘αυτούς και τις συμπαθείς και τις αντιπάθειές τους. Η δημιουργία της προσωπικότητάς σας θα σας βοηθήσει να κάνετε μορφωμένες εικασίες σχετικά με το τι είναι ελκυστικό για το κοινό σας και τι όχι.

Ακολουθούν μερικές ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε.

Ποια είναι τα προσωπικά τους και τα δημογραφικά τους νοικοκυριά?

Ηλικία, προτιμώμενο φύλο, οικογενειακή κατάσταση και γεωγραφική τοποθεσία.

Ποιο είναι το επίπεδο εκπαίδευσης τους;

Μάθετε αν έχουν πτυχίο και σε ποιο επίπεδο.

Ποια είναι η επαγγελματική τους κατάσταση;

Συγκεντρώστε πληροφορίες όπως τίτλος εργασίας, βιομηχανία, μέγεθος επιχείρησης, ευθύνες εργασίας, διάρκεια απασχόλησης ή ανεργία.

Ποιοι είναι οι στόχοι και οι αξίες τους; 

Γνωρίζοντας ποιες είναι οι καθημερινές τους φιλοδοξίες, μπορεί να σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας στις ανάγκες τους.

Τι φοβούνται περισσότερο;

Τώρα, κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας, περισσότερο από ποτέ είναι σημαντικό να μάθετε τι φοβούνται οι θεατές σας. Εάν η επιχείρησή σας μπορεί να εξαλείψει μερικούς από τους φόβους τους ή να τους εξοικονομήσει χρήματα, θα μπορείτε να εστιάσετε το περιεχόμενό σας στην άνεση. Εάν μπορείτε, ενημερώστε τους πελάτες σας ότι η επιχείρησή σας είναι εδώ για να μείνει και εδώ για να διευκολύνει τους φόβους τους.

Τι χόμπι έχουν και μοιράζονται;

Μάθετε ποια ενδιαφέροντά τους έχουν, όπως αν είναι αθλητικά, έχουν κατοικίδια ή θέλουν να παίζουν βιντεοπαιχνίδια στον ελεύθερο χρόνο τους.

Μόλις κατανοήσετε καλύτερα το προσωπικό σας κοινό, μπορείτε να λάβετε πιο έξυπνες αποφάσεις σχετικά με το περιεχόμενο που βάζετε στον ιστότοπό σας. Η τροφοδοσία του περιεχομένου του ιστότοπού σας θα σας βοηθήσει να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και να αξιοποιήσετε την αξιοπιστία με τους θεατές σας.

Κρατήστε το απλό, αφήστε την ορολογία και φτάστε την επιχείρηση σας εκεί που πρέπει

Ο μέσος Αμερικανός διαβάζει σε ένα 8χρονου επίπεδο. Επομένως, εκτός αν το κοινό-στόχος σας είναι πολύ μορφωμένο, είναι καλύτερο να διατηρήσετε το περιεχόμενό σας απλό και ευανάγνωστο, ώστε να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό. Αποφύγετε να γεμίζετε το περιεχόμενό σας με μεγάλα φανταχτερά επιρρήματα και επίθετα και να ακουμπάτε αυτά τα ουσιαστικά και ρήματα και να δημιουργείτε σαφείς προτάσεις.

Δεν είναι όλοι ειδικοί στον τομέα σας, οπότε βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας δεν περιέχει μεγάλη ποσότητα τεχνικής ή εξειδικευμένης ορολογίας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε δηλώσει τα ακρωνύμια κατά την πρώτη περιήγηση και αποφύγετε τη γλώσσα που θα φαινόταν κατάλληλη μόνο για τους εσωτερικούς.

Οι άνθρωποι αποσπούν την προσοχή τους εύκολα και έχουν σύντομο εύρος προσοχής, οπότε βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας έχει ισχυρούς τίτλους που φτάνουν κατευθείαν στο σημείο για να προσελκύσουν τον θεατή να διαβάσει περισσότερα. Εάν γνωρίζετε ποιοι είναι οι στόχοι σας πριν ξεκινήσετε, μπορείτε να σχεδιάσετε και να γράψετε περιεχόμενο στρατηγικά και συνοπτικά. Το κοινό σας θα εκτιμήσει τη συντομία σας.

Προσθέστε γραφικό υλικό

Οι άνθρωποι έλκονται από όμορφα πράγματα. Δεν έχει σημασία πόσο καλό είναι το περιεχόμενό σας, θα χρειαστείτε ακόμα κάποιο οπτικό ενδιαφέρον. Η προσθήκη κατάλληλων φωτογραφιών, εικονογραφήσεων και βίντεο δημιουργεί οπτική αλληλεπίδραση και προσελκύει τους αναγνώστες. Οι εικόνες επιτρέπουν στον αναγνώστη να γνωρίζει τι κρύβεται πίσω από το περιεχόμενό σας και τους κάνει να θέλουν να διαβάσουν περισσότερα. Είναι επίσης απαραίτητα για τη δέσμευση της αγοράς κοινωνικών μέσων. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας είναι κατάλληλες για το περιεχόμενο και υποστηρίξτε το μήνυμά σας για μέγιστη αφοσίωση κοινού.

Author

admin

Leave a comment